سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای علیّ! از ویژگیهای مؤمن آن است که حقیقت را از دشمنش می پذیرد و فرا نمی گیرد جز برای آنکه بداند و نمی داند جز برای آنکه عمل کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 بهمن 5 , ساعت 1:53 عصر

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم را میتوانید به راحتی و با لینک مستقیم در سایت ما تجربه نمایید. امیر تتلو یکی از خوانندگان جوان و هنرمند کشورمان است که دارای سبک رپ و مختص به خود میباشدشما هم میتوانید آهنگ بذار تو حال خود باشم را با لینک مستقیم از این سایت دریافت نمایید.لینک دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم را میتوانید به راحتی در این سایت در اختیار داشته باشید.



دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بذار تو حال خودم باشم


دانلود آهنگ جدید امیر حسین مقصود لو

متن آهنگ امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم
بذار تو حال خودم باشم، منو چند تا شمع
بذار تو حال خودم باشم، نه نمیخوام پاشم
نمیخوام پاشم
نمیخوام پاشم
بذار تو حال خودم باشم، منو چند تا شمع
بذار تو حال خودم باشم، اصلا نمیخوام پاشم
نمیخوام پاشم
نمیخوام پاشم
بذار تو حال خودم باشم ، نمیتونم زورکی تو دل تو جاشم
بذار تو حال خودم باشم ، میخوام چند روزی تنهاشم
بذار تو حال خودم باشم ، نمیخوام رویاهای.تو از هم بپاشن
قشنگی صورت تو به خنده هاشن
بذار تو حال خودم باشم ، منو چن تا شمع
بذار تو حال خودم باشم ، نه نمیخوام پاشم
نمیخواد پاشه
بذار برو منو اصلا با این هوا
هوایی که خیلی بد میشه شبا
میخوام این شبای سخت و یه جوری از پسش برآم
از پسش برآم
رو شده دستت برام
بذار برو منو و نیا این ورا
من حالم خوبه همین پایین ترا
این زندونی که ساختی رو میخوام از حبسش درآم
از حبسش درآم
تنگه قفسش برام
ولی من میخوام از پسش برآم
دانلود آهنگ امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو


برای دانلود آهنگ امیر حسین مقصود لو  به نام بزار تو حال خودم باشم با لینک مستقیم با کیفیت مورد نظرتان روی لینک دانلود آهنگ در زیر کلیک کنید.

دانلود آهنگ امیر حسین مقصود لو  به نام بزار تو حال خودم باشم با لینک مستقیم و کیفیت 320

دانلود با کیفیت 320




لیست کل یادداشت های این وبلاگ